Stresszoldó jóga – Ha egy kicsit elengednéd a mindennapokat

A jóga nagy mértékben támogatja a fizikai testet, azonban tudjuk, hogy a jóga ennél sokkal több. Az igaz, hogy az ászanák (a jógagyakorlatok) nagyon jól hatnak a testünkre – akár a talajon végezzük, akár állva, akár statikus, akár áramló – a jótékony hatása nem marad el. Azonban a jógában ennél sokkal több van.

Stresszoldó jóga a 12. kerületben Kiss Andreával

A Stresszoldó jógán ötvözzük a hatha jóga (statikus ászanák gyakorlása) és a vinyasa jóga (dinamikus, áramló ászanák) elemeit. Egyszerre erősítünk dinamikusan és egyszerre dolgoztatjuk a testet statikus ászanákkal is. A gyakorlatok erőssége változó, de kezdőknek is abszolút alkalmas gyakorlást biztosít.

Az ászanákat légzőgyakorlatokkal egészítjük ki az óra elején – ami segíti elcsendesíteni az elmét, segít közelebb kerülni Önmagunkhoz, ezáltal mélyebb gyakorlást biztosítva az órára. És persze nem utolsó sorban a pránajámáknak (légzőgyakorlatoknak) szintén jótékony hatásuk van a fizikai testre is.

A jógagyakorlás végén pedig minden alkalommal relaxációval zárjuk az órát, ezzel is teret adva a testnek, a léleknek és a szellemnek is arra, hogy a töltődés és a belső csend megélése még mélyebb lehessen.

Ki tartja az órákat?

Kiss Andrea – női jóga oktató, yin jóga oktató


További részletek:

Részvételi díj: 3.200 Ft/ alkalom
Az órák időpontja: Szombat 10:30-11:30-ig


Az órákon való részvételnek nem előfeltétele, hogy legyen jóga alapismereted. 


Jelentkezés az órára: https://devijoga.hu/orarend/

/Jóga a XII. kerületben/